H Franchising Vantaggi Cliente

Jsou to vždy koneční spotřebitelé, kteří rozhodnou o úspěchu franchisingového obchodního řetězce , protože zákazník je objektivním a nemilosrdným soudcem: pokud není spokojený on, nevydělává provozovatel a obchod  neodstartuje.
S vícejnež 1000 otevřenými obchody a prodejními koutky může  Prink spolehlivě potvrdit, že model obchodu, který navrhuje svým franchisantům funguje, protože je koncipován tak, aby uspokojil zákazníky, kteří se časem vrátí a stanou se věrnými zákazníky, a to i díky Prinkard: věrnostní kartě Prink.

Nebylo jednoduché vypracovat  efektivní model pro spokojenost zákazníka, ale výsledky dávají za pravdu původnímu odvážnému rozhodnutí nabídnout kompletní škálu spotřebního materiálu, který uspokojí jak soukromé osoby, tak malé a střední firmy, stejně jako celou řadu plátců dph.  Na rozdíl od ostatních prodejních míst, v obchodě Prink zákazník najde vždy produkt, který potřebuje: originální nebo alternativní, vždy a stále vysoké kvality, testovaný, se zárukou a úsporný.

  • Jaké jsou hlavní faktory pro získání věrnosti konečného zákazníka? Open or Close

    Vedle organizačního a firemního úsilí Prinku, který dává k dispozici skutečně kompletní škálu produktů, aby bylo možné uspokojit i ty nejnáročnější požadavky, je třeba mít na druhé straně schopného specialistu, který vede obchod.   Ve světě obchodu je osoba v obchodě stále tím rozhodujícím faktorem pro získání věrnosti ze strany zákazníka. Prink není výjimkou: i co se týká tisku v domácnosti nebo profesionálním prostředí, zákazníci vždy ocení doporučení a drobné rady; a víme, že spokojený zákazník je nejlepší zárukou pro stálý a trvalý zisk z obchodní činnosti.

  • Ceny Prinku jsou nejnižší na trhu? Open or Close

    Na tak komplexním a rozmanitém trhu, jako je trh se spotřebními materiály pro tisk,  je celkem těžké trvat jednoznačně a absolutně na tom, aby měl Prink vždy nejnižší cenu, i protože by bylo třeba porovnávat produkty s obdobnými produkty z pohledu kvality.
 Zcela určitě tak, jak vypovídají reklamy ve výlohách v mnohých obchodech, s Prinkem se ušetří až 60%, aniž by bylo nutné vzdát se požadavků na kvalitu; tento vítězný poměr kvalita/cena je zcela určitě velkou pomocí pro získávání věrnosti zákazníků.

  • Prink dodává nástroje pro získávání věrnosti zákazníků? Open or Close

    Každý obchod má podmínky pro přímé vydávání věrnostních karet Prinkard svým konečným zákazníkům.  Prinkard: věrnostní karta, díky které je možné sbírat body a po dosažení určitých bodových hranic jsou zákazníkovi následně nabídnuty odměny.