Obchod Prink vděčí za svůj úspěch obchodnímu modelu, který je velmi štíhlý a nepotřebuje žádný obrovský kapitál.
Počáteční investice, v případě obchodů, je nízká, protože pro výkon tohoto typu činnosti je vymyšlen efektivní způsob s maximální optimalizací nákladů.
Obchody jsou menší: obvykle mezi 25 a 35 mq, s obecně nižším nájemným, které nám umožní udržet nízké náklady na vedení obchodu.
Marže jsou naopak velmi vysoké, řádově v průměru 40% , a tak i obchod s průměrným obratem může, i díky exkluzivitě v oblasti, dosáhnout velmi uspokojivých zisků.
Široká škála produktů, které je obchod Prink schopen dodat, neznamená, jak by si někdo mohl myslet, mít na skladě obrovské zásoby, protože rozvržení obchodu je navrženo tak, aby byly všechny prostory, díky vertikálnímu vystavení na modulárních panelech, optimalizovány.