Soukromí pdnikatelé a plátci DPH stále potřebují mnoho tonerů a kazet pro tisk: jedna osoba ze dvou má tiskárnu a v průměru čtyřikrát za rok potřebuje kazety. Trh se spotřebními materiály už několik let docela stabilně roste a dosahuje velmi významných objemů a zisků. I přes nárůst procesu digitalizace lidé a firmy potřebují stále tisknout dokumenty jak doma, tak v kanceláři. Zde je zajímavé zjištění, že Prink roste vyšším poměrem, než je nárůst trhu, protože díky své vysoké specializaci získává vyšší podíly na trhu oproti konkurenci, která je méně organizovaná. Trh se spotřebními materiály se může zdát být jednoduchý, ale ve skutečnosti je velice komplexní a pouze velká organizace, jako je Prink, který zná všechna zařízení pro tisk, se mu může postavit a dokázat nabídnout v obchodě spotřební materiál všech značek a pro všechny tiskárny. A kromě toho, pouze neustálým testováním a kontrolami tonerů a kazet předtím, než se dostanou na trh, je možné konečným zákazníkům nabídnout stálou kvalitu produktu, což je jedna část politiky pro získání důvěry zákazníka.
POŽÁDEJTE O BLIŽŠÍ INFORMACE
Vyplňte formulář pro získání bližších informací o franchisingu Prink
Please complete all required fields!
Ve skutečnosti je to právě naopak: s nárůstem procesu digitalizace a on-line obchodování lidé tisknou dokumenty, aby zveřejnili projekty nebo zmapovali transakce tak, jak se to děje ve firmách, nebo tisknou jen pro další zálohování dat. Když si vezmeme jenom příklad dovolených, jejichž nákup probíhá především online; pak si ale většina osob potvrzení rezervace, dokumenty na cestu vytiskne .... na papír.
Je to trh, který na světové úrovni stále docela stabilně roste, zajímavé je zjištění, že Prink roste vyšším poměrem, než je nárůst trhu, protože díky své vysoké specializaci získává vyšší podíly na trhu oproti konkurenci, která je méně organizovaná.
Jelikož obchod Prink je projektován tak, aby stál málo a vydělával hodně, okamžik vyrovnání investice se dostaví během krátké doby a lze tak dosáhnout velmi zajímavých zisků, vzhledem k ploše obchodu a tedy i k výši nájemného, které jsou spíše nízké.