Jsou to vždy koneční spotřebitelé, kteří rozhodnou o úspěchu franchisingového obchodního řetězce , protože zákazník je objektivním a nemilosrdným soudcem: pokud není spokojený on, nevydělává provozovatel a obchod neodstartuje.
S vícejnež 1000 otevřenými obchody a prodejními koutky může Prink spolehlivě potvrdit, že model obchodu, který navrhuje svým franchisantům funguje, protože je koncipován tak, aby uspokojil zákazníky, kteří se časem vrátí a stanou se věrnými zákazníky, a to i díky Prinkard: věrnostní kartě Prink.
Nebylo jednoduché vypracovat efektivní model pro spokojenost zákazníka, ale výsledky dávají za pravdu původnímu odvážnému rozhodnutí nabídnout kompletní škálu spotřebního materiálu, který uspokojí jak soukromé osoby, tak malé a střední firmy, stejně jako celou řadu plátců dph. Na rozdíl od ostatních prodejních míst, v obchodě Prink zákazník najde vždy produkt, který potřebuje: originální nebo alternativní, vždy a stále vysoké kvality, testovaný, se zárukou a úsporný.